سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به مطالعه و کتاب از راه های مهم توسعه فرهنگی است

معاون فرماندار مهرستان گفت: توجه به کتاب و کتاب خوانی از راه های مهم توسعه فرهنگی در جوامع بشری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهرستان پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با حضور معاون فرماندار و اعضای انجمن در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار مهرستان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه ناگوار غرب کشور اظهار داشت: توجه به مطالعه و فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از راه های مهم توسعه فرهنگی در جوامع بشری است.

فرشاد فرح منش افزود: کتاب و کتابخوانی با ارتقای سطح دانش و انتقال اطلاعات، فرهنگ و تمدن و سایر تبعات مثبت مرتبط است که می تواند خارج از فضاهای الکترونیکی، مجازی و دیجیتالی بیشتر مثمر ثمر واقع شود.

وی تعامل و همکاری اعضا برای رفع مشکلات کتابخانه عمومی به منظور افزایش سرانه مطالعه را امری ضروری عنوان کرد.

همچنین رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهرستان نیز در این جلسه گفت: بیست و پنجمین دوره از هفته کتاب و کتابخوانی امسال به نام «آینده روشن با خانواده کتابخوان» نام گذاری شده است.

میراحمد هاشم زهی بیان کرد: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب به امر کتاب و کتابخوانی در جامعه، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خدمات فرهنگی زیادی را برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام داده است.

انتهای پیام/گ

مطالعه کتاب موجب توسعه فرهنگ می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.