سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای فرهنگ عمومی کارآمد نیست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور کارآمد نیست و خروجی مطلوبی ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در ششمین نشست سالجاری شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور سید محمدرضا موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور کارآمد نیست و خروجی مطلوبی ندارد گفت: این شورا بایستی در سطح کشور فعال‌تر شود و خود انتقادی جدی داشته باشد.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان حوزه فرهنگی در سطح ملی و استانی باید در اجرای عملی برنامه‌های فرهنگ عمومی پیشگام شوند.

نکونام اضافه کرد: استاندار جدید چهارمحال و بختیاری باید برای فعالیت جدی شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌های استان، توصیه‌های لازم را به فرمانداران ارائه دهد.

وی با اشاره به زلزله اخیر غرب کشور ادامه داد: آحاد مردم و مسئولان در این هنگام به خوبی وارد صحنه شدند و کمک‌های مناسب و مطلوبی را به مناطق زلزله زده ارسال کردند.

نکونام با بیان اینکه در دهه آخر ماه صفرالمظفر تبلیغ دین باید در بخش‌های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد گفت: تبلیغ یکی از پایه‌های مهم و اساسی ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های فرهنگ عمومی جامعه است.

امام جمعه شهرکرد افزود: حرم مطهر امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد بایستی به مرکز علمی و فرهنگی در مرکز استان تبدیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: اقوام مختلف کشور با تجلیل‌های فرهنگی، ادبی و اجتماعی می‌توانند فرهنگ‌های مختلف را بسازند.

اقبال عباسی افزود: نگاه اسلام به توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف می‌تواند در تقویت فرهنگ‌های گوناگون مؤثر باشد.

وی اضافه کرد: رعایت عدالت و توزیع عادلانه امکانات با هدف شتاب بخشی به روند توسعه یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

عباسی ادامه داد: تعلیم، تربیت و همچنین تقویت علم، دانش و فرهنگ کار نقش اساسی در دستیابی سریع‌تر به اهداف توسعه‌ای را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ن

شورای فرهنگ عمومی خروجی مطلوبی ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.