سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی: داور بی دلیل به بازیکنان صنعت نفت اخطار داد

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نیمه دوم از دست داور خارج شده بود و بی دلیل به بازیکنان ما کارت زرد می داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرتضی اسدی پس از تساوی تیمش برابر پیکان اظهار کرد:از گل زودهنگام پیکان شوکه شدیم و مقداری زمان برد تا به شرایط بازی برگردیم. خوشبختانه در نیمه اول گل خورده را جبران کرده و ۲ موقعیت خوب دیگر هم ایجاد کردیم.

او افزود: در نیمه دوم پیکان حملاتی انجام داد و ما هم دنبال استفاده از حملات بودیم. در کل هر ۲ تیم می توانستند برنده این بازی شوند.

اسدی درباره اعتراض های فراز کمالوند به داور بازی بیان کرد: در برخی صحنه های مشابه بازیکنان صنعت نفت کارت می گرفتند اما داور به پیکانی ها اخطار نمی داد. کمالوند به این‌امر اعتراض داشت. صنعت نفت بازیکنان محدودی در اختیار دارد و اخطار گرفتن برخی از آنها سبب شد برای بازی بعدی محروم شوند. در کل بازی در نیمه دوم از دست داور خارج شده بود و بی دلیل به بازیکنان ما کارت زرد می داد.

مدافع تیم صنعت نفت درباره بحث جادوگری در فوتبال گفت: این مسائل را ندیده‌ام اما متاسفانه درباره جادوگری حرف های زیادی شنیده‌ام. این موضوع باید هر چه سریع تر بررسی شود چراکه بودن آن در فوتبال درست نیست. باید پاکی فوتبال باقی بماند.

او افزود: برخی از بازیکنان در شرایط عادی رباط صلیبی پاره کرده‌‌اند. باید گروهی برای جمع شدن این مسائل درست شود. حیف است به فوتبال ایران با این همه مشکل چنین بحثی هم اضافه شود.

اسدی درباره ارتباط جادوگری با پاره شدن رباط صلیبی بازیکنان گفت: من نمی دانم تاثیر دارد یا خیر اما برخی بازیکنان گفتند که بدون آنکه برخوردی با کسی داشته باشند رباط صلیبی پاره کردند. متاسفانه در فوتبال این مسائل وجود دارد.

بازیکن صنعت نفت درمورد اعتراض به هم تیمی اش بیان کرد: موضوع خاصی نبود و تنها به او گفتم باید فرصت ایجاد شده را گل می‌کردید.

انتهای پیام/

اظهارات اسدی درباره بحث جادوگری در فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.