وی با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیون سیم کارت ایرانی در این ایام در عراق فعال بوده است، تاکید کرد: از این تعداد 60 درصد سیم کارت های فعال برای همراه اول، 36 درصد ایرانسل و 4 درصد نیز برای شرکت رایتل است.
مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین در پیامی از خانواده بزرگ ارتباطات برای ارایه سرویس به زوار اربعین حسینی تشکر کرد.
در متن این پیام آمده است:
اربعین، آغاز باشکوه دفتر عشق است که با آزادگی آغاز شده و تا همیشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعین، مشق عاشقی به روایت انسان های بیدار است که ظلم را در هیچ کجا و از هیچ کس بر نمی تابند.
سالهاست که در مهیا کردن این" مسیر سبز" ، رهروانی صادق و مسوول دست در دست یکدیگر می نهند و دلها را در هم گره می زنند تا راه برای انبوه زائرانی که از خانه های دل به سمت حرم حسین (ع) کوچ می کنند، هموارتر باشد.
از تلاش و کوشش همدلانه و مسوولانه مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخـت، اپراتورها و ... قدردانی می کنم و تردید ندارم که دعای خیر میلیون ها خانواده ای که نماینده ای را در این رویداد باشکوه انسانی داشتند بابت برقراری ارتباطی ایمن و پایدار، بدرقه راه تک تک عزیزانی است که از پس این مأموریت دشوار و پرفشار به خوبی برآمدند.
از همه مدیران و کارکنان عضو خانواده بزرگ ارتباطات ایران که توفیق در ارایه خـدمات ارتباطی به زایران اباعبدالله الحسین مرهون سالها تلاش آنها در توسعه کیفیت ارتباطات است، سپاسگزاری می کنم و برای همه، در این فصل پرشکوهی که هرگز پایانی ندارد، طول عمری با عزت می طلبم.
تردیدی ندارم که ایمـان و اراده مقام عالی وزارت در پیگیری مجدانه برای دستیابی همه زایـران به ارتباطی با کیفیت پایدار، پشتیبان مهمی در برنامه ریزی کمیته ارتباطات اربعین بوده است و امیدوارم تلاش و مجاهدت ایشان در توسعه و اصلاح ساختارهای ICT در ایران بتواند توفیق خدمات ما به شهروندان را هر روز بهتر از گذشته سازد.
انتهای پیام/