سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

از ظرفیت رسانه‌های نوین برای ترویج معارف رضوی بهره خواهیم برد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تاثیرگذاری حوزه رسانه و گستره وسیع مخاطبان عاشق امام رضا (ع) می‌طلبد که با برنامه ریزی جدی و کار جهادی در این حوزه ورود کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سید مرتضی بختیاری در بازدید از اعتکاف خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: بحمدالله در دوره جدید و با تدبیر تولیت معزز آستان قدس رضوی زمینه عرض ارادت و فعالیت متخصصان در حوزه‌های مختلف فراهم شده است.


وی با تقدیر از تلاش‌های اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی برای انعکاس فعالیت ها، اقدامات و حال و هوای حرم مطهر و عشق و علاقه زائران به ساحت قدسی امام رضا (ع) افزود: در ایام پایانی ماه صفر متخصصان و فعالان حوزه رسانه به صورت افتخاری در جوار بارگاه منور رضوی گرد آمده اند و تولیداتی فاخر و کاربردی را برای مخاطبان عرضه می‌نمایند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: با گسترش شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و تلویزیون‌های ماهواره ای، آستان قدس رضوی درصدد است که بتواند حضوری موثرتر برای اشاعه و ترویج مکتب اهل بیت (ع) و به ویژه معارف و فرهنگ رضوی داشته باشد.

بختیاری گفت: همکاری اصحاب رسانه، مطبوعات، هنرمندان، عکاسان خبری و خبرنگاران با مجموعه آستان قدس رضوی رو به گسترش است و این استقبال برای انعکاس برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر ستودنی و قابل تقدیر است.

اعتکاف خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) از بیست و سوم آبانماه آغاز شده و تا پایان ماه صفر (٢٨ آبانماه) در مجموعه حرم مطهر و در مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی ادامه خواهد داشت.
 
 
انتهای پیام//ف.ج
 

اعتکاف خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) تا پایان ماه صفر

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.