سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام پایانی دهه صفر؛

بلیت قطارهای مسافربری مشهد تغییری نکرده است

مدیرکل راه‌آهن استان خراسان‌رضوی گفت: بلیت قطارهای مسافربری مشهد در ایام پایانی دهه صفر تغییری نکرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدهادی ضیایی مدیرکل راه‌آهن استان خراسان‌رضوی با اشاره به لزوم استمرار قیمت بلیت در ایام پایانی ماه صفر و عدم افزایش آن گفت: با توجه به تلاش بی وقفه جهت تسهیل زیارت زائرین حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر، ایجاد ظرفیت ریلی افزون‌ بر گذشته و فراهم کردن شرایط مناسب جهت پیاده‌روی راحت زائران پیاده را در برنامه‌های خود در نظر گرفته‌ایم.


وی با اشاره به ظرفیت قطارهای مسافربری خراسان‌رضوی گفت : ظرفیت قطارهای مسافربری خراسان‌رضوی درایام دهه پایانی صفر برابر با 36 هزار و 100 مسافر توسط 90 قطار از تاریخ 23 آبان‌ماه تا چهارم آذرماه و انتقال آنها از مشهد به 27 استان و شهر است.


ضیایی افزود: انتقال 35 هزار نفر از شهرستان‌های نیشابور، نقاب، خوشاب، سرخس، جوین، جغتای، فیروزه و سبزوار از استان‌های مختلف خراسان‌‍رضوی با قطارهای محلی صورت‌ می‌گیرد .


مدیرکل راه‌آهن استان خراسان‌رضوی با اشاره به شرایط کاملا مناسب استان خراسان‌رضوی از جهت حمل و نقل و بهره‌مندی بسیار از خطوط شبکه ریلی ادامه داد: 12 درصد یا به عبارتی هزار و 500 کیلومتر از مجموع 12 هزار و 500 کیلومتر خطوط شبکه ریلی کشور در استان خراسان‌رضوی قرار دارد.


انتهای پیام//ف.م


12 درصد شبکه ریلی کشور در استان خراسان‌رضوی قرار دارد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.