سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محتشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گره زدن آسیب بخشی از مسکن مهر به مسائل سیاسی ناپسند است

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: گره‌زدن فرو ریختن نمای چند ساختمان مسکن مهر در زلزله کرمانشاه به مسائل سیاسی کاری ناپسند است.

مجید محتشمی رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان زلزله اخیر در واکنش به برخی حاشیه سازی‌ها درباره ریزش نمای چند ساختمان که در این حادثه فرو ریختند گفت: برخی تحلیل‌ها و برخوردها به ویژه آنچه در مورد مسکن مهر در بعد از زلزله شنیده می‌شود مناسب این زمان نیست.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه در یک مقطعی ساخت مسکن مهر با نیت خانه‌دار کردن برخی هموطنان که مسکن نداشتند صورت گرفت، اظهار کرد: شتاب و عجله بیش از حد در این پروژه آسیب پذیری آن را بیشتر کرد.

وی با تأکید بر اینکه اصل نیت مسکن مهر به منظور خانه‌دارکردن شهروندان ایرانی کاملا پذیرفته است و باید به عنوان یک ایده توسعه پیدا کند، گفت: این طور نیست که اگر بخشی از مسکن مهر در سر پل ذهاب دچار حادثه شد بنا را بر این بگذاریم که همه ساخت و سازهای مسکن مهر غیر فنی بوده است.

محشتمی افزود: باید معایب ساختمان‌های فرو ریخته شناسایی شود و در برنامه‌های بعدی دولت دوازدهم با رفع این عیوب اقدام به ساخت مسکن کنند.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه گره زدن بخشی از مسکن مهر که در زلزله اخیر فرو ریخته به مسائل سیاسی کاری ناپسند است، گفت:‌ بیگانگان در تلاش هستند که از اختلاف کم گروه‌های سیاسی داخل ایران سوء استفاده کنند و بر آن دامن بزنند و این امر مسلمی است که آنها تلاش می‌کنند با استفاده از هرچیزی بین گروه‌های مختلف شکاف بیشتری ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش بیگانگان در این راستا نافرجام خواهد بود، اظهار کرد: جناح‌های سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصول‌گرا در موقعیت فعلی اولویت اولشان باید نجات و کمک به آسیب دیدگان حادثه باشد و در مرحله دوم هم به دنبال آبادی بناهای تخریب شده باشند و در مرحله سوم هم از این حادثه کسب تجربه کنند تا حوادث مشابه تکرار نشود و ارتباط دادن مسائل سیاسی با اینگونه حوادث هرگز جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/

آسیب دیدن مسکن مهر در زلزله کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
باید ساختمانها مقاوم سازی بشوند
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
همین بناهای تخریب شده هم از نظر اسکلت و اصل سازه آسیب ندیدند و اما فقط همان حائل های داخلی فرو ریخته و یا نمای جلو وبعضی بهمراه دیوار تخریب شده است
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
اگر ساختمانهای ایمن هم ساخته بشود ممکنه ویران بشه و دچار خسارتها جانی ومالی زیادی در زلزله بشه
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
اگر ساختمانهای ایمن هم ساخته بشود ممکنه ویران بشه و دچار خسارتها جانی ومالی زیادی در زلزله بشه
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
صنعت ساختمان سازی باید بروز بشه تا کمتر دچار خسارت شویم
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
خدا کنه همه ی بازماندگان زلزله غرب کشور صاحب خانه شوند و مشکلشان رفع بشه
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
خدا به بازماندگان زلزله کرمانشاه و شهرهای دیگر صبر بده
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
ایمن سازی ساختمانها اهمیت زیادی داره
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
حق با ایشون است
هادی
۰۹:۱۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
درود بر شما