سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازوند خبر داد؛

عملیات آواربرداری واحدهای تخریب‌شده شروع شده است/ نیازمند آب شرب و مواد خوراکی هستیم

استاندار کرمانشاه گفت: از مردم و تمامی مسئولان نظام برای کمک رسانی تشکر می‌کنیم اما هنوز نیازمند اقلام ضروری هستیم.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه، اظهار کرد: راه‌های ارتباطی کاملا باز است و از حدود 1920 روستا و 8 شهرستان که تحت تاثیر قطعی برق بودند، برق‌شان وصل شده است.

وی با بیان اینکه در شهر سرپل ذهاب و برخی بخش‌های دیگر همچنان مشکلاتی در مورد وصل شدن آب و قطعی برق داریم، گفت: دیشب جلسه ستاد بحران با حضور وزیر کشور برگزار شد و براساس تصمیم‌های آن جلسه، تا ظهر امروز مشکلات قطعی آب و برق مرتفع می‌شود.

بازوند افزود: از مردم و تمامی مسئولان نظام برای کمک رسانی تشکر می‌کنیم، اما هنوز نیازمند برخی اقلام از جمله آب شرب بسته بندی و مواد خوراکی هستیم.

وی درباره زمان پایان عملیات آواربردای، تصریح کرد: دیروز بلافاصله بعد از زلزله نیروها به مناطق اعزم شدند، مسیرهای خیابان‌ها و کوچه‌هایی که تخریب شده بودند و عبور و مرور در آنها سخت بود همه بازگشایی شدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از امروز آوار برداری واحدهایی که تخریب شدند آغاز شده است، خاطر نشان کرد: اسکان اضطراری در حال انجام است و امروز بعد از ظهر جلسه ستاد بحران با حضور رئیس‌جمهور  برگزار می‌شود تا اسکان موقت و بازسازی را عملا شروع  کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.