بازوند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزیر کشور از مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید می‌کند/عملیات امداد و نجات تا ظهر امروز در استان به پایان می‌رسد

استاندار کرمانشاه از سفر رحمانی فضلی وزیر کشور به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

وزیر کشور برای بازدید از مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر می‌کند/تا ظهر عملیات امداد و نجات به پایان می‌رسدهوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جزئیات زلزله شب گذشته اظهار کرد: در 5 شهرستان استان کرمانشاه زلزله شدت زیادی داشت و بیشترین خسارت هم در شهرستان سر پل ذهاب گزارش شده است.

وی افزود: زیرساخت های لازم در شهرستان‌های آسیب دیده، فراهم شده است اما برق در شهرستان سرپل ذهاب هنوز قطع است؛ با این حال امدادگران به صورت ویژه در تلاش برای اتصال برق در این شهرستان هستند.

بازوند ادامه داد: روند انتقال مجروحان به مراکز درمانی در حال انجام است و مشکل خاصی برای امدادرسانی وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: اکنون فقط برق شهرستان سرپل ذهاب قطع است که تا ظهر وصل خواهد شد، برق و آب سایر شهرستانهای زلزله زده وصل است.

وی با اشاره به روند انجام عملیات امداد و نجات گفت: از شب گذشته و بلافاصله پس از وقوع زلزله عملیات امداد و نجات آغاز شد و به نظر می‌رسد این عملیات تا ظهر به پایان برسد.

بازوند درباره آمار مجروحان و جان باختگان زلزله کرمانشاه تصریح کرد: براساس آمار گزارش شده حدود 170 الی 180 نفر در این زلزله جان باختند و بیش از هزار نفر هم مجروح شدند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: بسیاری از مردم با وقوع زلزله مکان‌های خطرناک را ترک کردند و به جای امن پناه بردند، همین امر باعث شد تعداد جان باختگان زلزله کاهش یابد.

وی اظهار کرد: اکنون تعداد زیادی از معاونان وزرا در  مناطق زلزله زده حضور دارند، همچنین قرار است وزیر کشور به کرمانشاه سفر کند و جلسه ستاد مدیریت بحران نیز با حضور وی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

توضیحات استاندار کرمانشاه درباره رسیدگی به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار