سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سمنان؛

اجرای طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سمنان

طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در محل بلوار قدس، بلوار شهید واقفی و برخی معابر پرجمعیت شهرستان سمنان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید عباس دانایی فرماندار سمنان در جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه مسائل ترافیکی سمنان تحول خوبی ایجادشده است.


فرماندار سمنان از اجرای طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سمنان خبر داد و افزود: این طرح در محل بلوار قدس، بلوار شهید واقفی و برخی معابر پرجمعیت شهرستان سمنان اجرایی می‌شود.


دانایی تسهیل در تردد عابران و کاهش حجم ترافیک در این معابر را از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: مطالعه کارشناسی و تخصصی در معابر این منطقه برای شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در حوزه راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات مهمی است که از سوی شورای ترافیک شهرستان سمنان انجام‌شده است.


وی آموزش مسائل ترافیکی را یکی از نیازهای اساسی جامعه برشمرد و اظهار داشت: نصب سرعت‌گیر و ایمن‌سازی حاشیه مدارس یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است که در بازه زمانی بازگشایی مدارس خطرآفرین می‌شود.


فرماندار سمنان افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و اصلاح تابلوهای قدیمی و خط‌کشی عابر پیاده در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/ د


طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سمنان اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.