بر اساس مصوبه شورای ترافیک ساماندهی در سطح برخی میادین سمنان و مسافربرهای شخصی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛  فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: بر اساس مصوبه  شورای ترافیک استان  و شهرستان طرح ساماندهی در سطح برخی میادین سمنان اجرا و مسافربرهای شخصی در میدان استاندارد جمع‌آوری می‌شوند.
وی همچنین از اجرای طرح مقابله با ورود خودروهای سنگین به داخل شهرسمنان خبر داد و گفت: با کمک شهرداری سمنان پارکینگ خودروهای سنگین روبروی اتوبوسرانی این شهر راه‌اندازی شده است.
فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به سایر طرح‌های مهم در دست اجرای پلیس راهور گفت: طرح انظباط اجتماعی از دیگر طرح‌های مهم پلیس راهور است که در سطح استان سمنان در حال اجرا است.
سردار قاسمی افزود: طرح انظباط اجتماعی با ممنوعیت توقف خودروها در پیاده روها آغاز و با تخریب پل‌های اضافه ادامه دارد.
وی با اشاره به برخی اهداف اجرای این طرح افزود: کاهش حوادث و سوانح رانندگی از مهم‌ترین اهداف طرح ویژه ارتقاء انضباط اجتماعی در معابر شهری استان است.
فرماندهی انتظامی استان سمنان ایجاد نظم و انضباط اجتماعی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: توقف وسایل نقلیه در پیاده‌روها یکی از مواردی است که در نظم شهر معضلات و مشکلاتی را ایجاد کرده است که با اجرای این طرح جلوی این تخلفات گرفته می‌شود.
سردار قاسمی افزود: افزایش رضایتمندی شهروندان از دیگر اهداف طرح ویژه ارتقاء انضباط اجتماعی است که سبب می‌شود عابران پیاده با آرامش بیشتری از معابر شهری عبور کنند.
وی با اشاره به قاطعیت پلیس راهور استان در اجرای این طرح  تصریح کرد: با آغاز اجرای این طرح با متخلفین به‌شدت برخورد می‌شود و در صورت مشاهده توقف تردد هرگونه کامیون یا ماشین سنگین برون‌شهری در درون شهر با متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.