سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان؛

آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز دنیا شاهد اضمحلال ابرقدرت‌ها یکی پس از دیگری است و این همان برگشتن نوک پیکان اجماع جهانی علیه ایران، به سمت خود آمریکاست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان ، صبح امروز در دیدار با فرماندهان سپاه و جمعی از بسیجیان منتخب استان افزود: پیروزی تفکر اسلامی بر تفکر تکفیری افتخاری بزرگ برای سپاه و بسیج و همه آزادی‌خواهان جهان است.

وی با اشاره به پیشتازی سپاه در همه عرصه‌ها به خدمات این نهاد در زلزله اخیر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این زلزله آزمایشی برای زلزله زدگان و همچنین همه مردم ایران بود که هردو از آن سربلند بیرون آمدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به تقارن مبارک هفته بسیج، هفته وحدت، ماه ربیع و نابودی داعش، گفت: کار دشمن، دشمنی است و همواره با خدعه و نیرنگ در صدد ضربه زدن به ماست، اما این اراده الهی است که عاقبت، زمین از آن صالحان و مستضعفان باشد.

وی از ارتش و سپاه به عنوان دو بازوی قدرتمند ایران اسلامی نام برد و افزود: این دو نیرو در کنار هم پیش‌برنده نظام اسلامی و اهداف ارزشمند آن در سطح جهانی هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم گفت: کار بازسازی ۶ روستای دشت ذهاب با ۳۰۰ خانوار به سپاه کردستان واگذار شده که با اقدامات خوب انجام شده از بسیاری از استان‌ها جلوتر هستیم.

سردار محمدحسین رجبی، با گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افزود: کار آواربرداری دراین ۶ روستا هم اکنون ادامه دارد و تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس به اجرای طرح کرامت ۲ و طرح اعتلای بسیج اشاره کرد و آن را گامی برای توسعه فعالیت‌های نیروی مردمی بسیج و سپاه در صیانت از آرمان‌های انقلاب دانست.


منبع: صداوسیما

انتهای پیام/ م



ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند ایران اسلامی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.