سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون اسکی:

برخی هیأت‌های استانی خانوادگی اداره می‌شوند

رئیس فدراسیون اسکی گفت: برخی هیأت‌های استانی اسکی حال تکان خوردن ندارند و با جمع خانوادگی هیأت را اداره می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدی افتخاری در مجمع سالانه هیأت اسکی که  امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: اسکی در استان اصفهان در حال‌ توسعه جدی است و برای توسعه سه شاخصه اساسی نیاز است؛ شاخص اصلی، بدنه رشته و سوز عشقی است که در مجموعه خانواده اسکی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان گذشته خوبی در اسکی دارد و امروز وارث آن‌ها هستیم، تصریح کرد: برای توسعه یک‌ رشته، حمایت مسؤولان نیاز است و در یک سال گذشته ارتباط خوبی با اداره و ورزش و جوانان داشته و جلساتی را برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: نگاه توسعه‌ای به یک‌رشته، نگاه اصلی و اساسی است و اداره ورزش و جوانان باید شرایطی را فراهم کند تا اسکی اصفهان بتواند در سال‌های آینده، به سکوهای ملی و فراملی برسد.

وی با بیان اینکه اسکی اصفهان پتانسیل خوبی دارد و باید فاصله‌ها در این رشته برداشته شود، متذکر شد: اصفهان زیرساخت خوبی در رشته اسکی دارد و باید از داشته‌ها حداکثر استفاده شود؛ پیست فریدون‌شهر می‌تواند شرایط مشابهی با پیست‌های دربندسر و شمشک پیدا کرده و با توجه به ساختار مسابقه و شیب خوب، برند بین‌المللی شود و به تأییدیه فدراسیون جهانی برسد.

افتخاری یادآور شد: اگر در یکی دو شهر دیگر استان پیست اسکی ایجاد شود، اصفهان می‌تواند به قطب این رشته تبدیل شود؛ سمیرم پتانسیل خوبی برای احداث پیست اسکی دارد و فدراسیون حمایت لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در استان را داشته و آماده هستیم کارشناسان فدراسیون را اعزام کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی در اسکی بیان داشت: جامعه  هدف این طرح، دختران و پسران 7 تا 12 سال هستند؛ در قالب این طرح، تجهیزات به استان‌ها داده شده و مربیان درجه‌ یک نیز به استان‌ها اعزام می‌شوند و تمام هزینه‌ها را فدراسیون متقبل خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکی یادآور شد: در طرح استعدادیابی هر چهار استان یک منطقه را تشکیل می‌دهند و استان‌ها باید برای اجرای مطلوب طرح همت کنند.

وی با انتقاد از وضعیت برخی هیأت‌ها گفت: برخی هیأت‌های استانی حال تکان خوردن ندارند و جمع خانوادگی هیأت را اداره می‌کنند که باید این دیوارها را شکست.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.