رئیس هیأت اسکی استان اصفهان ‌گفت: با توجه به اینکه بسیاری شهرستان‌ها با پیست فاصله دارند، می‌خواهیم در رشته رول اسکی آن‌ها را فعال کنیم زیرا در این رشته پتانسیل خوبی داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود یسلیانی در مجمع سالانه هیأت اسکی که  امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: در دو سالی که ریاست هیأت اسکی را بر عهده داشتم، اولین ‌مجمع سالانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال پرباری را پشت سر گذاشتیم، افزود: هیأت اسکی استان، تمام تلاش خود را بر روی بحث همگانی و قهرمانی متمرکز کرده است.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان تصریح کرد: با وجود محدودیت اقلیمی در استان اصفهان، در سطح کشوری درخشیدیم و در مسابقاتی نیز که میزبانی را بر عهده داشتیم، تیم‌های استان روی سکوی اول تا سوم ایستادند؛ همچنین رقابت‌های قهرمانی و انتخابی استان، در دو رشته آلپاین و اسنوبورد در 5 رده سنی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی با اشاره به میزبانی اصفهان در مسابقات کشوری یادآور شد: در این پیکارها که در چهار رده سنی در ماده‌های اسلالوم و مارپیچ بزرگ و کوچک به انجام رسید و بهترین میزبانی با کمترین حاشیه برگزار شد؛ 60 مربی خانم و آقا در استان فعالیت دارند و برنامه آموزشی برقرار است و روزهای جمعه برای همگانی کردن این رشته تلاش می‌شود.

یسلیانی به تقویم سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در استان اصفهان، دو پیست اسکی در فریدون‌شهر و افوس وجود دارد و با شورای شهر سمیرم جلسه داریم تا در این شهر نیز پیستی احداث شود و در چند منطقه پذیرای علاقه‌مندان باشیم.

وی درباره وضعیت رشته اسکی روی چمن تأکید کرد: نبود وسایل کاری و همکاری نکردن شهرداری منطقه 5 موجب شده تا نتوانیم این رشته را به‌صورت رسمی شروع کنیم؛ با توجه به اینکه بسیاری شهرستان‌ها با پیست فاصله دارند، می‌خواهیم در رشته رول اسکی آن‌ها را فعال کنیم زیرا در این رشته پتانسیل خوبی داریم.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان ادامه داد: برای سال 96 نیز در نظر داریم میزبان مسابقات کشوری در رده‌های پایه در دو بخش بانوان و آقایان باشیم و همچنین مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی اسکی در آینده در فریدون‌شهر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

همگانی کردن ورزش اسکی در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.