سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز شیرازشناسی خبر داد؛

پایان نخستین دوره تخصصی شیرازشناسی

آزمون نخستین دوره شیرازشناسی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی نیری مدیر مرکز شیرازشناسی با اشاره به اینکه آزمون نخستین دوره شیرازشناسی، اختتامیه ترم اول دوره‌های تخصصی شیرازشناسی است، گفت: در دوره تخصصی شیرازشناسی که در این مرکز برنامه ریزی شده است علاقمندان به شیرازپژوهی در سه ترم ۱۲ سرفصل مرتبط با شیراز را فرا می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این سرفصل‌ها شامل تاریخ شیراز، مشاهیر، گردشگری، آداب و رسوم، هنر‌های سنتی، مدیریت شهری، تکنولوژی، آثار تاریخی، محلات، طبیعت، معماری و شیراز در انقلاب اسلامی است که در ۱۲۰ ساعت کلاس تئوری و عملی به شیرازپژوهان آموزش داده می‌شود.

مدیر مرکز شیرازشناسی با اشاره به اتمام نخستین ترم این دوره اضافه کرد: ۳۰ نفر توانستند با کسب مهارت‌های لازم شرایط شرکت در آزمون را کسب کنند و چنانچه این افراد ۷۵ درصد نمره آزمون را بدست آورند مجوز ورود به ترم دوم دوره تخصصی شیرازشناسی را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: چنانچه شیرازپژوهان بتوانند واحد‌های درسی خود را با موفقیت به اتمام برسانند پس از ارائه یک طرح پژوهشی گواهینامه شیرازشناسی دریافت می‌کنند و به عنوان مدرس دوره‌های شیرازشناسی می‌توانند فعالیت کنند.

نیری با اشاره به اینکه حفظ هویت شهر شیراز و انجام پژوهش‌های تخصصی با موضوع شیراز از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: از این رو این دوره‌ها در مرکز شیراز شناسی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز شیرازشناسی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در دوره‌های شیراز شناسی می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷ با مراجعه به مرکز شیرازشناسی واقع در بوستان بعثت شیراز و یا با تماس به شماره ۳۶۴۸۹۳۳۹ در این دوره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ن

برگزاری دوره تخصصی شیرازشناسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.