سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان جنوبی؛

مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی

استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی یکی از بهرتین طرح ها در زمینه مشارکت عمومی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مروج‌الشریعه،استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان گفت: یکی از بهترین طرح ها در راستای استفاده از مشارکت عمومی در ایجاد و تثبیت امنیت در یک نهاد نظامی و انتظامی، طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی است.

وی افزود: استفاده از مشارکت مردمی در ایجاد نظم و امنیت عمومی به معنای ایجاد فضای امنیتی در جامعه نیست بلکه باید به طرق مختلف اذهان مردم را نسبت به حفظ و استقرار امنیت هوشیار نگه داشت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ظرفیت مساجد و بازار به عنوان قوی‌ترین پایگاه‌های مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی استان به کار گرفته شود.

مروج‌الشریعه با اشاره به اینکه امنیت یک منشور چند وجهی است که تمامی ابعاد آن به صورت همزمان باید مورد توجه قرار گیرد،افزود: امنیت تنها پیشگیری از وقوع هجمه به جان و مال مردم نیست بلکه ابعاد دیگری نیز دارد که امنیت سلامت مردم، امنیت اخلاقی، امنیت فناوری و اطلاعاتی و نیز نظم عمومی همگی شاخه‌ای از امنیت هستند که می‌توانند مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه باید به سمت ایجاد و توسعه نظم و امنیت عمومی حرکت کنیم افزود: این کار باید به گونه‌ای صورت گیرد که امنیت روانی مردم و احساس امنیتی که امروزه به برکت تلاش و مجاهدت نیروهای ذیربط ایجاد شده دچار خدشه نشود.

استاندار خراسان جنوبی استفاده از فناوری اطلاعات در این زمینه را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این رابطه نیاز است تا از ظرفیت جوانان، دانشجویان و حتی دانش‌آموزان و نخبگان جامعه به نحو مطلوب استفاده شود چراکه قطعاً به کارگیری فناوری اطلاعات و نرم افزارهای مربوطه می‌تواند به تسهیل استفاده از مشارکت مردم در اجرای این طرح کمک زیادی کند.
انتهای پیام/ب


استفاده از ظرفیت مساجد و بازار در توسعه نظم و امنیت عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.