سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از کشاورزان برای توسعه آبیاری نوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: دولت برای توسعه روش‌های نوین آبیاری ۷ تا ۱۰ میلیون تومان به ازای هر هکتار به روستاییان تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در جلسه هم اندیشی بخشداران گفت: بخشداران می‌توانند با اطلاع رسانی به روستاییان از این حمایت دولت به بهترین نحو استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به سهم مهم پست بانک در توسعه خدمات بانکی در روستا‌ها اشاره کرد و افزود: ۲۰ دفتر آی سی تی روستایی در روستا‌ها برای خدمات دهی بانکی و حمایت از اعطای تسهیلات اشتغال زایی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از بسته حمایتی ۱۲ هزار میلیارد تومانی دولت برای روستا‌های کشور هم خبر داد و گفت: نرخ سود تسهیلاتی که در این طرح در اختیار روستاییان و عشایر قرار خواهد گرفت بین ۶ تا ۹ درصد است که به زودی ابلاغ می‌شود.

حبیبی در ادامه از تصویب و ابلاغ بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا یک میلیارد ریال منوط به بازپرداخت اصل تسهیلات و بخشش تمام وجه‌التزا‌م‌های متعلقه در زمان تسویه، تدوین و دستورالعمل اجرایی خبر داد.

انتهای پیام/

 برگزاری جلسه هم اندیشی بخشداران استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.