سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی؛

لزوم حمایت همه جانبه از اقدامات دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه ها، نهاد‌ها و مسئولان باید به قوه قضائیه در برقراری نظم و عدالت کمک کرده و از اقدامات دستگاه قضایی حمایت نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم معارفه مسئولان قضایی گناباد بر لزوم حمایت همه جانبه از اقدامات دستگاه قضایی تأکید کردگفت:دستگاه قضا از نگاه اسلام و قانون اساسی دارای شأن ویژه‌ای است و بر همین اساس تکالیف سنگینی نیز از جمله برقراری نظم و عدالت برعهده این دستگاه گذارده شده است.

وی یکی از مهمترین تکالیف قانونی قوه قضائیه را دفاع از حقوق عامه دانست و خاطر نشان کرد: ی مسئولان قضایی در سراسر کشور در زمینه دفاع از حقوق عامه اقدام های خوبی را انجام داده اند  و در این زمینه دادگستری خراسان رضوی نیز اهتمام ویژه‌ای به خرج داده که افزایش رضایتمندی عمومی از مجموعه قضایی استان شده است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی یکی از مشکلات موجود را مسائل مربوط به برخی قوانین دانست و خاطر نشان کرد: بعضی از قوانین نیازمند اصلاح هستند و در این زمینه متصدیان امر باید در کنار دستگاه قضایی به روند اصلاح قوانین کمک نمایند.

وی ضمن تقدیر از علما، بزرگان و روحانیت به خاطر حمایت‌های صمیمانه از مجموعه قضایی استان افزود: یکی از رویکرد‌های مهم ستاد دادگستری خراسان رضوی ارتقاء تعاملات با گروه‌های مرجع و نخبگان بوده و معتقدیم علما، بزرگان و ریش سفیدان می‌توانند نقش مؤثری در زمینه سالم سازی جامعه با رویکرد ترویج فرهنگ صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم ایفا نمایند.
 
 در ادامه این مراسم از زحمات و خدمات جناب آقای دانایی تقدیر و جناب آقای محولاتی به عنوان رئیس دادگستری گناباد معرفی شد.
 
همچنین طی حکم جداگانه‌ای جناب آقای بنی اسدی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گناباد معرفی شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری مراسم معارفه مسئولان قضایی گناباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.