سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی؛

معرفی نفرات برگزیده سوگواره ملی میراث عاشورا در قاب عکس

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت:دومین سوگواره ملی میراث عاشورا در قاب عکس در خراسان جنوبی به کار خود پایان داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ رمضانی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت:دومین سوگواره میراث عاشورا در قاب عکس امروز ۲۰ آبان ماه با معرفی نفرات برگزیده در دو بخش استانی و ملی به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه هر کس از دیدگاه خود عاشورا را بیان کرده است، افزود: در دومین سوگواره میراث عاشورا در قاب تصویربا تعداد زیادی عکس رو به رو شدیم که هر کدام نشان دهنده یک رسم و آیین عاشورایی در سرزمین ما بود که از بعد میراث فرهنگی بسیار ارزشمند و گرانمایه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: تلاش ما بر این است که این سوگواره در سال‌های آینده تبدیل به یک رویداد ملی شود و همچنین عکس‌های برگزیده را در قالب مجلداتی به چاپ برسد.

رمضانی افزود:در مرحله ملی این سوگواره، آثار آقایان مجید خالقی مقدم از اردبیل، محمدرضا جباری از قم و علیرضا رجایی از مشهد مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی گفت:در مرحله استانی نیز مرتضی مرتضوی، سعید هاشمی گازار و احسان درستکار هر سه از بیرجند مقام های نخست را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ب


اختتامیه سوگواره ملی میراث عاشورا در قاب عکس در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.