سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی خبر داد:

کشف ۶۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان در مرز‌های جنوبی استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

سردار کمیلی  افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان به صورت مسلحانه درگیر شدند و سوداگران مرگ که توان مقابله با نیرو‌های مرزبانی را نداشتند ضمن برجاگذاشتن محموله، با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه به سمت خاک پاکستان متواری شدند.

وی گفت: مرزداران در پاکسازی منطقه، محموله‌ای به وزن ۶۶۷ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرز‌های استان برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندان نظام ناامن است، از همکاری خوب مرزنشینان و هوشیاری مرزداران هنگ مرزی سراوان تشکر کرد.

 سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت، شرقی‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام /ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.