سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای سردوشی به سربازان مرکز آموزشی باغین

باحضور جانشین معاون تربیت وآموزش ناجا صبح امروز مراسم تحلیف واعطای سردوشی سربازان پایه آموزشی شهریورماه96 با مدرک تحصیلی فوق دیپلم ودیپلم در مرکز آموزش شهید باهنر ناجا مستقر در باغین برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مراسم اهدای سردوشی به سربازان ،سردار جهانگیری جانشین معاون تربیت وآموزش ناجا در سخنانی به اهمیت آموزش وتربیت نیروهای کارمد در مراکز آموزشی اشاره کرد وگفت:براساس سیاست ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شده که سربازان در مراکز و پادگان های آموزشی به مهارت افزایی وتوان افزایی در کنار کلاس های نظامی بپردازند تا موجبات اشتغال آنها در زمان فراغت از سربازی فراهم شود.
وی گفت:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این شرایط را برای سربازان آموزشی خود فراهم کرده که سربازان ایده های برتر خودرا در زمینه های کسب وکار ومهارت های عملی وارتقاء توان علمی به فرماندهان خود ارائه کنند و ناجا از ایده های برتر استقبال وطرحهای تشویقی را منظور خواهد کرد.
سردار جهانگیری آرامش وامنیت امروز مرزهای کشور اسلامی را مدیون هوشیاری واقتدار پلیس عنوان کرد وگفت:نیروی انتظامی با آمادگی واقتدار وتحت امر فرماندهی کل قوا برای خدمتگزاری به مردم وتامین امنیت جامعه از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نمی کند.
این مراسم با برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های نظامی همراه بود ودر پایان یگان های مستقر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ی

امنیت امروز حاصل اقتدار پلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.