سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل کلاهبرداری از افراد سالخورده

پلیس شهرستان نیشابور عامل سه فقره کلاهبرداری از افراد سالخورده و بی سواد با برداشت غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: در پی شکایت دو شهروند مبنی بر کلاهبرداری از آنان در هنگام برداشت وجه نقد از دستگاه هاي خودپرداز بانك موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان که سالخورده اند مشخص شد که هنگام برداشت وجه نقد از دستگاه خودپرداز از مردی جوان که در همان محل ایستاده بوده درخواست کمک کرده و این فرد اقدام به تعویض کارت کرده و متواری شده است.

وی ادامه داد: كارآگاهان دايره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي با کمک مالباختگان چهره فرضی متهم را ترسیم و با یک سری تحقیقات میدانی گسترده محل اختفایش را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ بيات مختاري افزود:متهم 32 ساله در بازجوئی های به عمل آمده و مواجهه با مالباختگان به سه فقره کلاهبرداری از افراد سالخورده با ترفند تعویض کارت و انتقال وجه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست از در اختيار گذاشتن كارت هاي اعتباري خود به افراد ناشناس خودداري تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.


انتهای پیام //س.ح


دستگیری عاملان برداشت پول از حساب افراد سالخورده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.