سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۴ هزار مترمربع از موقوفات سیستان‌وبلوچستان سنددار شد

رییس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۴ هزار و ۴۹۰ متر مربع از موقوفات استان سنددار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حسن یعقوبی، رییس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۴ هزار و ۴۹۰ متر مربع از موقوفات استان سنددار شده است.

وی اظهار کرد: فرایند اخذ سند مالکیت برای موقوفات استان در سه سال اخیر با تحولات زیادی همراه بوده و این موضوع به خاطر نگاه ویژه سازمان اوقاف برای شناسنامه‌دار کردن موقوفات و حفظ و حراست و جلوگیری از هرگونه دست درازی و خدشه وارد آمدن بر چهار چوب موقوفات است.

یعقوبی افزود: تثبیت مالکیت یک موقوفه، اولین گام برای مدیریت بهتر، توسعه و سرمایه گذاری و افزایش بهره وری موقوفات است، چرا که در هر بخشی، از اجرای برنامه‌های فرهنگی گرفته تا سرمایه گذاری و بهره‌برداری اجتماعی، نیازمند احراز مالکیت و حدود قانونی موقوفه برای انجام هرگونه مانور، توسط دستگاه اوقاف است.

رییس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف استان بیان کرد: این مقدار موقوفاتی که سند دار شده مربوط به شهر‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.