سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان آذربایجان غربی و انتخابی استان روز جمعه با حضور ۶۰ بازیکن و بیش از ۳۰ داور در سالن شهید آهندوست ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛امید اللهوردی پور مقدم سرپرست برگزاری مسابقات تکواندو افزود: مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان آذربایجان غربی در هشت وزن ۵۴ کیلوگرم، ۵۸ کیلوگرم، ۶۳ کیلوگرم، ۶۸ کیلوگرم، ۷۴ کیلوگرم، ۸۰ کیلوگرم، منفی ۸۷ و مثبت ۸۷ کیلوگرم و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید این استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات ۶۰ بازیکن و بیش از ۳۰ داور  حضور داشتند.

امید اللهوردی پور مقدم ادامه داد: امیر حسین اندخس واره از سلماس در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیر کریمی از خوی در وزن ۵۸ کیلو گرم، علی الهوردی پورمقدم از ارومیه در وزن ۶۳ کیلوگرم، نیما کریمی از ارومیه در وزن ۶۸ کیلوگرم، نیما عبدلی از سلماس در وزن ۷۴ کیلوگرم، رضا شفیعی از تکاب در وزن ۸۰ کیلوگرم، مهران ایزدپناه از اشنویه و رشید تنومند از خوی در وزن‌های منفی ۸۷ و مثبت ۸۷ رتبه‌های اول را به خودشان اختصاص دادند.

وی ادامه داد: امیر قاسمی از سلماس، امین حسینلو از خوی، میلاد احمدپور از پیرانشهر، رضا نجف زاده از نقده، فخرالدین مصطفی پور از پیرانشهر، پوریا بابشی از ارومیه، احسان محمدی از ارومیه و امیر رضا شجاعی مهر از شاهین دژ نیز به ترتیب در اوزان ۵۴ کیلوگرم تا مثبت ۸۷ کیلوگرم رتبه دوم را کسب کردند.

انتهای پیام//ن.م

برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.