سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش وجوانان چادگان خبر داد:

توسعه ورزش همگانی اولویت ورزش و جوانان درسال جاری

رئیس اداره ورزش وجوانان چادگان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان در سال جاری توسعه بیش‌ از پیش ورزش همگانی در شهرستان چادگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا آقایی  بر ضرورت ترویج ورزش‌های همگانی در شهر چادگان تأکید کرد واظهارداشت: مهم‌ترین موضوعی که باید در امر ورزش به آن توجه کرد، توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و قابلیت دسترسی تمام امکانات ورزشی برای افراد ورزش دوست است.

وی از برپایی پنج ایستگاه ورزشی در پنج نقطه شهر چادگان خبر داد و افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان در سال جاری توسعه بیش‌ از پیش ورزش همگانی در شهرستان چادگان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان بیان داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری،‌ دو همگانی، ورزش‌های بومی و محلی و کوه‌نوردی از جمله برنامه‌های هماهنگی در این زمینه به شمار می‌روند.

آقایی گفت: با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان و معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، نگاه جدی‌تری به توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان داریم و در نخستین اقدام آمادگی راه‌اندازی پنج ایستگاه ورزشی را در پنج نقطه مختلف از سطح شهر را به شهرداری چادگان اعلام کرده‌ایم.

وی در ادامه به مکان‌های برپایی ایستگاه‌های ورزش اشاره کرد و عنوان داشت: هدف ایجاد فضاهایی مناسب برای جذب عموم شهروندان به محیط سالم و پاک ورزش است که امیدواریم هرساله تعداد ایستگاه‌های ورزشی در شهرستان چادگان افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان عنوان کرد: یکی از رویکردهای ورزش و جوانان،  توسعه ایستگاه‌های ورزش همگانی مختص بانوان در شهر چادگان است که یکی از پنج ایستگاه شهر چادگان به بانوان اختصاص دارد. 

 

انتهای پیام/م

 

راه‌اندازی پنج ایستگاه ورزشی در چادگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.