سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته بسیج؛

افتتاح ۴ پروژه عمرانی بسیج سازندگی در سردشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: در هفته بسیج ۴ پروژه عمرانی با اعتبار ی بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و در اختیار روستاییان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ آذرنییاد مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: ‏بسیج سازندگی این شهرستان در اجرای تدابیر رهبری مبنی بر محرومیت زدایی با کمک و همکاری معاونت محترم مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء ( ع ) ، اقدام به فعالیت‏های عمرانی، امدادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کرده است.

وی افزود: محرومیت ‏زدایی و محروم نوازی با هدف افزایش عمق بخشی داخلی و کمک به توسعه و کارآمدی و ایجاد محبوبیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولویت‏های اساسی بسیج سازندگی سپاه سردشت است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت افزود: افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی پرورش دام سنگین ، افتتاح مسجد روستای زیوه ، افتتاح خانه عالم روستای زوران و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در راستای کمک به مرمت و بازسازی خانه محرومان و مدارس محروم شهرستان از جمله عرصه‏های فعالیت بسیج سازندگی سپاه سردشت است که اعتبارات این برنامه ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء ( ع ) تامین گشته است .

وی در پایان گفت: رسالت کلی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت ، پاسداری از دستاوردهای انقلاب و کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی است و در راستای عمق‌بخشی داخلی نیز در حیطه ‌های محرومیت‌ زدایی و سازندگی با استفاده از توان داخلی سپاه در حوزه‌هایی مانند اردوهای جهادی، پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی و محرومیت‌زدایی به نقش آفرینی و خدمت به مردم تلاش می کند .

انتهای پیام/ح

 ۴ پروژه عمرانی بسیج سازندگی در روستاهای سردشت به بهره برداری می رسد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.