سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان;

اهداء ۳۰۰ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های استان سمنان

مردم استان سمنان در هفت ماه سال جاری بالغ بر ۳۰۰ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از رشد هشت درصدی به امانت گرفتن کتاب از کتابخانه های عمومی استان سمنان خبر داد و گفت : مردم استان در هفت ماه سال جاری بالغ بر ۳۰۰ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اهدا کردند که این رقم در سال گذشته ۲۵ هزار نسخه کتاب را شامل می شد و از سوی دیگر نیز امسال حدود ۶۰۰هزار نسخه کتاب به اعضای کتابخانه‌های عمومی استان امانت داده شده است.


سماکوش با بیان اینکه ارزش ریالی کتاب‌های اهداء شده به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال‌جاری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال است، تصریح کرد: سال گذشته ۱۴۹میلیون تومان کتاب به کتابخانه های استان اهدا شد.


وجود بیش از ۵۰۰ باب کتابخانه در سراسر استان سمنان


وی بابیان اینکه براساس آمارهای به‌دست آماده در حال حاضر بیش از ۵۰۰ باب کتابخانه در سراسر استان وجود دارد، افزود: ۲۲درصد جمعیت استان معادل ۱۶۰ هزار نفر عضو رسمی کتابخانه های عمومی استان هستند که در ۷۳ کتابخانه عمومی فعالیت دارند.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۷ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد، ابراز داشت: کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی استان شش درصد رشد داشته و زیربنای کتابخانه‌های عمومی استان امسال بیش از ۲۸ هزار و ۷۹۰ مترمربع را شامل می شود.


انتهای پیام / ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.