سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس اداره منابع طبيعی و آبخيزداری شهرستان بافق:

5 هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال شهرستان بافق رفع تصرف شد

رئيس اداره منابع طبيعی و آبخيزداری شهرستان بافق از رفع تصرف تقريبی 5 هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال از دست متجاوزين خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کمال كريمی رئيس اداره منابع طبيعی و آبخيزداری شهرستان بافق از رفع تصرف تقريبی 5 هزار مترمربع از اراضی دولتی و انفال اين شهرستان از دست متجاوزين خبر داد.

كريمی تصرف اين اراضي را خارج از مستثنيات شهرستان بافق ذكر كرد و افزود: قريب به نيم هكتار از اراضی دولتی و انفال از سوی  متجاوزين تصرف شده كه اين اراضی، خارج از مستثنيات شهرستان بافق بوده است.

اين مقام مسئول رفع تصرف اين اراضی را با اعمال تبصره يك ماده 55 از قانون منابع طبيعی عنوان كرد و ادامه داد: با توجه به اين تبصره، مأمور وزارت كشاورزی و منابع طبيعی مكلف است به محض اطلاع، رفع تجاوز كند.

وی اضافه كرد: پس از صورت جلسه با دستور دادستان شهرستان، تخريب و قلع و قمع اين اراضی ازسوی يگان حفاظت منابع طبيعی اين اداره انجام شد.

رئيس اداره منابع طبيعی و آبخيزداری بافق از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تصرف و تجاوز اراضی ملی دولتی و انفال، آتش سوزی، قاچاق چوب و محصولات فرعی،چرای غيرمجاز دام و ... اين اداره را مطلع كنند و يا با شماره رايگان شبانه روزی 1504 تماس حاصل نمايند.

گفتنی  است: عرصه های منابع طبيعی و دولتی شهرستان بافق وسعتی بيش از 850 هزار هكتار از سطح شهرستان را در بر می  گيرد.

انتهای پیام/ ی

جلوگیری از  تخريب  اراضی ملی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.