سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ندافیان:

سیر تحولی برنامه‌های بسیج دانش آموزی

دبیر چهارمین کنگره همفکری دانش آموزان بسیجی گفت: سیر تحولی برای فعالیت بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

مصطفی ندافیان دبیر چهارمین کنگره همفکری دانش آموزان بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد اهمیت برگزاری این کنگره‌ها برای دانش آموزان عنوان کرد: امسال  چهارمین اجلاسیه کنگره ملی بسیج را شاهد بودیم که مهم‌ترین رکن آن نگاه تحولی است که به برنامه‌های این کنگره داریم.

وی ادامه داد: همواره راهبرد ما در کنگره‌های بسیج،  دانش آموز محوری است و نگاه  تربیتی و انقلابی در این برنامه ها داریم تا آن را به  دانش آموزان  انتقال دهیم.

دبیر چهارمین کنگره همفکری دانش آموزان بسیجی با اشاره به اینکه در برنامه‌های بسیج سیر تحولی و اعتلایی در مظر گرفته می شود، گفت: دانش آموزان برای شرکت در کنگره کشوری کارگروهایی در حوزه‌های مختلف داشته  که شامل کارگروه تربیتی، فرهنگی و  فضای مجازی  است که البته امسال با توجه به رویکرد تحولی کارگروهی جدید هم در نظر گرفته شده است.

ندافیان تصریح کرد: دانش آموزان پیش از برگزاری کنگره در جمع استانی خود به چالش ها و مواردی که هر دانش آموزبا آن روبه رو است، پرداخته و پس از آن در مجموعه کشوری به بحث و تبادل نظر می پردازند که در نهایت  مصوباتی در صحن علنی قرائت می شود که به ارتقای روند آموزشی و تربیتی کمک می کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.