سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دفتر امور روستایی استانداری :

اختصاص 220 میلیارد تومان برای رونق اشتغال خانگی و روستایی استان همدان

امسال دولت220 میلیارد تومان برای رونق مشاغل خانگی و اشتغال روستایی استان اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ظاهر پور مجاهد سرپرست دفتر امور روستایی استانداری افزود: 120 میلیارد تومان برای رونق کسب و کار و اشتغال های خانگی و 100 میلیارد تومان هم برای اشتغال روستایی و عشایری با کارمزد شش تا هشت درصد در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع این تسهیلات تاکنون 30 میلیارد تومان تخصیص یافته و برای جذب حداکثری سهمیه استان مشارکت روستاییان و بانکها الزامی است.

او همچنین از کمک به واحدهای کوچک برای رونق تولید و اشتغال خبر داد و گفت: دولت هیچگونه محدودیتی برای توسعه و ایجاد واحدهای کوچک و زود بازده ندارد بنابراین کارآفرینان باید از این فرصت دولت استفاده کنند.

در ادامه آقای افشاری فرماندار اسدآباد نیز سهم شهرستان را یک میلیارد و 670 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: دولت برای توسعه روستاها و راه اندازی صنایع کوچک و رونق کسب و کار هیچ محدویتی ندارد و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت زمینه اشتغال جوانان روستایی را فراهم می کند.

وی در ادامه با اتمام حجت با بانک ها تاکید کرد: بانکها در زمینه پرداخت تسهیلات مردم را اذیت نکنند و به جذب تسهیلات سرعت ببخشند.

فرماندار اسدآباد به آسان سازی ضمانت بانکی و استفاده از سند روستایی اشاره کرد و افزود: دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اشتغال و تولید در روستاها تمام امکانات را بسیج کرده است.

آقای افشاری هشدار داد: افرادی که در مسیر کارآفرینی سنگ اندازی کنند قطعا کنار می روند بنابراین دستگاه های مرتبط و بانکها از کارشناسان بی انگیزه در جذب این اعتبارات استفاده نکنند.

انتهای پیام/ش.و

220میلیارد تومان برای رونق اشتغال خانگی و روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.