سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی زائران کربلا از خدمات درمانی رایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران کربلای معلا در مراکز درمانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیما جمشیدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار کرد: روزانه 250 نفر از زائران کربلای معلی در مراکز درمانی این شهرستان از خدمات درمانی رایگان بهره مند می شوند.

وی اذعان داشت: خدمات درمانی طی 2 هفته اخیر به صورت شبانه روزی و رایگان به زائران اربعین ارائه شده و این روند تا بازگشت زائران در اندیمشک ادامه خواهد داشت.

جمشیدی تصریح کرد: تیم های پزشکی و درمانی در مسیرهای تردد زائران در شهرستان اندیمشک مستقر شده، ضمن اینکه یک گروه ویژه درمانی و دندانپزشک در موکب مرکزی اندیمشک نیز مستقر هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک همچنین از پیگیری برای تامین تعدادی پزشک متخصص برای این شهرستان خبر داد و افزود: با پیگیری انجام شده از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز، 11 پزشک متخصص به ظرفیت درمانی شهرستان اندیمشک افزوده شدند.

وی بیان داشت: متخصص چشم، ارتوپد، زنان و زایمان، جراحی کلیه و مجاری ادرار، گوش و حلق و بینی، عفونی و متخصص توانبخشی و طب فیزیکی، قلب و عروق، طب اورژانس و متخصص رادیولوژی زن به تخصص های قبلی حوزه درمان شهرستان اضافه گردید.

سیما جمشیدی اذعان کرد: این پزشک های متخصص از امروز به تدریج در مراکز درمانی اندیمشک فعال و خدمات دهی می کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع)احداث و آخرین مراحل تجهیز را طی می کند، لذا با تکمیل کادر تخصص این درمانگاه شاهد ارائه خدمات مطلوب درمانی به شهروندان خواهیم بود.

جمشیدی بیان کرد: کلیه تجهیزات این کلینیک هم آماده است و بزودی شهروندان از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در یک سال اخیر طرح های مهمی در حوزه بهداشت و درمان اندیمشک اجرا و راه اندازی شده و بخش زیادی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان مرتفع شده است.

وی گفت: تکمیل بخش های متعدد بیمارستان امام علی (ع) و افزودن تجهیزات مطلوب به بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان از دیگر گام های موثر برای رفاه شهروندان بوده است.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران کربلا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.