سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلع ید ۳ هزار متر از اراضی ملی شاندیز به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال

حدود ۳ هزار مترمربع از اراضی ملی شاندیز به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خلع یدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ ستاد کیومرث میرابی مقدم فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت: مساحت ۳ هزار مترمربع از اراضی دولتی شاندیز به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با پیگیری‌های واحد حقوقی حکم رفع تصرف اخذ و حکم قضایی اجرا و اراضی تصرفی خلع ید و اعاده به وضع سابق شد.

وی  نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات را مهم شمرده و گفت: طی سال‌های گذشته گزارش‌ها و همکاری‌های مردمی نقش بسزایی در حفاظت، رفع تصرف و خلع ید از اراضی ملی داشته اند.


فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی افزود: شماره تلفن‌های ۸۲ و ۳۳۴۹۲۱۸۱ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همواره آماده دریافت گزارشات دخل و تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت در اراضی دولتی است.

میرابی مقدم تأکید کرد: شهروندان گرامی برای پیشگیری از هرگونه ضرر و زیان، در زمان خرید زمین و ملک، برای اطمینان از اصالت ملک مورد نظر، از سازمان‌های مربوطه استعلام بگیرند، چون بسیاری از افراد به صورت قولنامه‌ای ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده است که این افراد علاوه بر ضرر مالی، خسارت‌هایی نیز پرداخت کرده اند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

رفع تصرف اراضی ملی از دست سودجویان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.