سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه آزاد شاهین‌شهر خبر داد

امضای 13 تفاهم‌نامه تحقیقاتی دانشگاه آزاد شاهین‌شهر با صنایع

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: این دانشگاه در دو سال اخیر13 تفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی با صنایع شهرستان شاهین‌شهر و میمه منعقد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حمیدرضا رئیس‌السادات اظهار کرد: این دانشگاه در دو سال اخیر 13 تفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی با صنایع شهرستان شاهین‌شهر و میمه منعقد کرده است.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌های امضا شده با صنایع متوسط و بزرگ این شهرستان به‌ صورت کلی منعقد و در مسیر تبدیل به امضای همکاری مشترک تحقیقاتی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به درخواست ثبت 5 اختراع محققان این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر این، استادان محقق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، 4 طرح تحقیقاتی را در خصوص استفاده از انرژی خورشیدی در مصارف خانگی، صنعتی و خدماتی در دست اجرا دارند.

رئیس‌السادات، با بیان این‌که خدمات رفاهی و عمرانی این دانشگاه در دو سال اخیر هر سال 30 درصد رشد یافته است، به سرمایه‌گذاری 700 میلیون تومانی دانشگاه در احداث، توسعه و تکمیل طرح‌های رفاهی و ورزشی هم چون، زمین چمن مصنوعی، سالن غذاخوری دانشگاه، تأسیس واحد انتشارات و خدمات اینترنت اشاره کرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، از 700 نفر در سال 94 به 2 هزار نفر در سال 96  و رشته‌های تحصیلی این دانشگاه هم از 7 رشته به 40 رشته در مدت یادشده افزایش‌ یافته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اضافه کرد: در این دانشگاه رشته‌های کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی، معماری داخلی، معماری و رسانه، تأسیس‌شده است.

 

انتهای پیام/م

 

امضاتفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی با صنایع شهرستان شاهین‌شهر و میمه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.