سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

اعتبار 340 میلیاردی برای طرح اشتغال فراگیر

 احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: از محل طرح اشتغال فراگیر ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان همدان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: 20هزار میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زا از منابع داخلی۸ بانک عامل در کل کشور در نظر گرفته شده است که در استان همدان این ابلاغیه در چهارم آبان به اعضای کارگروه اعلام و قرار شده است اعضا طرح‌های واجد شرایط را معرفی کنند.

مدیر تعاون استان همدان با بیان این که دبیرخانه طرح اشتغال فراگیر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال شده، افزود: ۱۰ روز زمان برای انجام فر آیند از رسیدن طرح به بانک و از آنجا یک پروسه یک ماهه در نظر گرفته شده تا به مرحله پرداخت به متقاضی برسد
توصیفیان اضافه کرد: سهم استان در این طرح ۳۴۰ میلیارد تومان است که هریک از بانک‌ها با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت : این اعتبارات برای شهرستان همدان ۱۰۶ میلیارد ، ملایر ۵۷ میلیارد، تویسرکان ۲۴ میلیارد ، رزن ۲۲ میلیارد ، اسد اباد۲۹ میلیارد ، فامنین ۱۵ میلیارد ، نهاوند ۳۴ میلیارد ، کبودراهنگ ۲۵میلیارد و نهاوند 27  میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
 وی افزود : طرح‌های دانش بنیان در شهرها ۳ درصد و در روستاها ۶ درصد یارانه دریافت می‌کنند.
وی گفت: این تسهیلات به بوم‌گردی، پوشاک و صنایع دستی، کشاورزی محصولات باغی، گیاهان دارویی ،صنایع غذایی، کسب و کارهای آی‌تی، فرش، صنوف تولیدی و توزیعی، حوزه خدمات بهداشت و درمان و خدمات بین شهری تخصیص می‌یابد.
وی ادامه داد: ۱۱۰ میلیارد تومان در بخش خوداشتغالی در نظر گرفته شده که این تسهیلات نیز موجود است و می‌توانیم به متقاضیان پرداخت کنیم.
توصیفیان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون  11 هزار و ۴۰۱ شغل در استان با ۶۴۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی ایجاد شده است.
وی با اشاره به این که ۵۰۸ میلیارد تومان منابع داخلی، ۲۷ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و ۴۰ میلیارد تومان از محل طرح رونق تولید پیش بینی شده است، گفت: ۲۵۵ میلیارد تومان در بخش صنعت، ۲۲۷ میلیارد تومان در بخش کشاورزی و ۱۶۴ میلیارد تومان در بخش خدمات تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د.ا

340 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح اشتغال فراگیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.