سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست پدافند غیرعامل با بررسی ابعاد بیوتروریسم پیشگیری و ابعاد آن

این نشست در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد و با حضور معاون مدیر کل پدافند غیرعامل آذربایجان غربی و آقایی رئیس گروه طرح و اجرای پدافند غیرعامل و روئسای ادارات زی ربط شهرستان مهاباد برگزار شد.

کاظمی معاون مدیر کل پدافند غیرعامل آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: پدافند غیرعامل به تمام موضوعاتی که انسانها در طول زندگی با آن سر و کار دارند مربوط میشود بنابراین کلیه دستگاههای اجرایی باید موضوعات پدافند غیرعامل را پیگیری و در این خصوص حساسیت ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: اکنون تهدیدهای دشمن تغییر کرده است و به صورت تجاوز سایبری و زیستی درآمده است بنابراین اتخاذ تدابیری برای مقابله با این تهدیدها از اهداف مهم پدافند غیر عامل است.

معاون مدیر کل پدافند غیرعامل استان ادامه داد:تمامی کشورها به موضوع پدافند غیرعامل به یک مقوله مهم مینگرند بنابراین مجهز کردن مراکز حساس ، مهم و حیاتی شهرها همچون بیمارستان ها ، بانک ها ، مخابرات و صداوسیما به سیستم برق اضطراری بخشی از این پدافند است.

وی افزود:دوگانه سوز کردن نانوایی ها ، حفظ سرمایه های ملی کشور به ویژه زیرساختها ، دو منظوره کردن مراکز اسکان اضطراری ، مکان یابی صحیح اماکن اسکان اضطراری و همچنین آموزش مردمی از اقدامات مهم ستاد پدافند غیرعامل است.

 

 

انتهای پیام/ع

جلسه پدافند غیر عامل در فرمانداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.