سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در استان در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمد رشیدی مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کردستان دیروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، گفت: کارگروه اشتغال مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین موضوع کشور و استان بوده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

 وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته در این حوزه محدودیت اعتباری و بودجه‌ای داشتیم، افزود: امسال یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در استان کردستان در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به بیکاری جوانان تصریح کرد: نرخ بیکاری استان کردستان 13.7 دهم درصد بیان و این آمار بیشتر از میانگین کشوری اعلام شده است.

 وی با اشاره به سهم 26.6 درصدی اشتغال در حوزه کشاورزی گفت: جمعیت فعال در استان کردستان حدود یک میلیون و 300 هزار نفر است و 474 نفر شاغل هستند.

 رشیدی با اشاره به تدوین برنامه جامع اشتغال افزود: امسال کاهش 8 دهم درصدی نرخ بیکاری را شاهد بودیم و ایجاد 970 هزار فرصت شغلی در کشور برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ د م

کاهش 8 دهم درصدی نرخ بیکاری در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.