سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه‌‌ی کتاب‌خوانی ترنم رویش در استان سمنان

به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی مسابقه‌‌ی بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان ترنم رویش در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی مسابقه‌‌ی بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان ترنم رویش ویژه دانش آموزان پایه دوم تا دهم در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.


این مسابقه با هدف توسعه سواد خواندن و ترویج کتاب‌خوانی ویژه اعضا و دانش‌آموزان پایه‌ دوم ابتدایی تا دهم در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان برای گروه های سنی مختلف برگزار می شود.


در مسابقه‌‌ی بزرگ کتاب‌خوانی ترنم رویش برای هر گروه سنی، سه عنوان کتاب با سؤال‌های مرتبط با محتوای کتاب‌ها در نظر گرفته شده است.


کتاب‌های «موش بازیگوش»، «بهترین نان برای مهربان‌ترین حیوان» و «آش سنگ» برای دانش‌آموزان پایه دوم و سوم ابتدایی ،کتاب‌های «خاله ستاره و بزغاله»، «روباه قرمز سلام» و« ماهی‌گیر و بهار» و کتاب‌های «پیش از بستن چمدان»، «منطقه صفر فضایی» و «مسافرخانه‌ی ماه نصفه» برای دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی انتخاب شده که دانش آموزان با مطالعه در این مسابقه شرکت می‌کنند.


این مسابقه از سیزدهم تا 25 آبان‌ماه در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان سمنان برگزار می‌شود وعلاقمندان برای تهیه فرم وکتاب می توانند به مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مراجعه کنند.


مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی پس از اجرای طرح و داوری اولیه، سه اثر برتر در هر گروه سنی و جنسیت را به اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی و از برگزیدگان این مسابقه در جشن بزرگ کتاب تجلیل می‌شود.


انتهای پیام / ه


جزئیات مسابقه‌‌ی کتاب‌خوانی ترنم رویش در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.