سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دهه فجر

بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل یاسوج در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بر اساس وعده مسئولان وزرات راه و شهرسازی به عنوان مجری ساخت بیمارستان ۲۸۳۳ تختخوابی یاسوج، این طرح تا پایان آبان ماه تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.
اورنگ ایلامی افزود: برای خرید تجهیزات بیمارستان بزرگ یاسوج ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که از هم اکنون به طور ویژه در دستور کار مسئولان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نماینده عالی دولت در استان و مجمع نمایندگان است.
ایلامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بیمارستان یاسوج تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار بگیرد، افزود: تجهیزات در حوزه سلامت گران قیمت و زمان‌بر بوده به طوری که برای تجهیز این بیمارستان ۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.
وی بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت در ۲ شهر یاسوج و گچساران تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان ۲ برابر می‌شود.
ایلامی ادامه داد: هم اکنون ۵۴۳ تخت بیمارستانی در شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است که با بهره برداری از بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج، باشت، بی بی حکیمه(س) و نرگسی گچساران این تعداد به یک هزار و ۸۶ تخت می‌رسد.

 انتهای پیام/غ

بهره برداری از بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.