سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش همگانی برای خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بازدید از زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان، از خدمات آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف به زائران حسینی قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اقدامات ارزنده این دو نهاد رسیدگی به زایرسرای امام رضا (ع) و تجهیز این مکان است که در راستای تکریم و خدمت رسانی به زایرین حسینی از پاکستان صورت گرفته است.

وی همچنین به برخورد نامناسب ماموران پاکستانی با زائرین حسینی این کشور اشاره کرد و افزود: کشور پاکستان باید در برخورد خود با زوار بازنگری کند، گیت‌های بازرسی را افزایش و خدمات مطلوبتری به زایرین ارائه دهد.

گیت‌های بازرسی را افزایش و خدمات مطلوبتری به زایرین ارائه دهد

سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان هم در بازدید از موکب امام خمینی (ره) در مرز میرجاوه گفت: سپاه و بسیج با توان وظرفیت‌هایی که دارند می‌توانند از زائران بیشتری استقبال کنند.

وی افزود: سپاه و بسیج در کنار نیرو‌های مردمی با تعامل و هماهنگی/ خدمات خوبی را به زائران ارائه کرده اند که باید بیش از این به زائران خدمت رسانی شود.

تلاش همگانی برای خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی هم در بازدید از مرز میرجاوه و روند تردد زائران حسینی پاکستان گفت: مرز میرجاوه گذرگاه اصلی تردد زوارحسینی کشور پاکستان به خاک ایران است که برای آسایش این زائران تمام تمهیدات رفاهی و بهداشتی در استان فراهم شده است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.