سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با برگزاری بیستمین جلسه شورا در صبح سه‌شنبه؛

کتاب عملکرد شورای شهر تهران به 20 صفحه خالی می‌رسد

جلسات شورای شهر تهران در حالی به بیستمین جلسه می‌رسد که تاکنون هیچ مصوبه مهم و تأثیرگذاری به همراه نداشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیستمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ساعت 8 و 45 دقیقه صبح فردا سه شنبه شانزدهم آبان ماه به صورت فوق العاده برگزار می‌شود.

این جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و خواندن دستور جلسه توسط یکی از اعضای هیئت رئیسه آغاز می‌شود.

در بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای شهر میزبان علی فاضلی رئیس اتاق اصناف شهر تهران است و گزارش مشکلات اصناف مختلف پایتخت، توسط فاضلی به شورا ارائه خواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به انتخاب یک نماینده از میان خود می‌پردازند تا این عضو از این به بعد به عنوان عامل ناظر در کمیسیون مناقصه موضوع بند "ب" ماده 5 قانون برگزاری مناقصات شرکت کند. این قانون 13 سال پیش یعنی در سوم بهمن ماه سال 1383 به تصویب رسیده بود.

 پس از پایان رای گیری و انتخاب نماینده برای کمیسیون مناقصه، اعضای شورای شهر یک نماینده جهت عضویت در کار گروه موضوع بند "الف" ماده یازدهم مصوبه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است؛ مصوبه فوق در چهارم اردیبهشت ماه سال 91 به صورت یک پیشنهاد مشترک از سوی کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ابلاغ شده است و در هفتم آبان ماه سال 96 در صحن شورای شهر مجددا مطرح شده بود.

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به بررسی اعتراض مالک پلاک ثبتی می‌پردازند و در این راستا  طبق نظریه کمیسیون ماده 7 آئین نامه اجرایی ماده  1 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز  در شهرها، کمیسیون شهرسازی و معماری گزارش نهایی  خود را که در تاریخ ششم آبان ماه سال جاری صادر شده است را ارائه می‌دهد.

قرار بود اعتراض مالک پلاک ثبتی در جلسه روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه مورد بحث و بررسی قرار بگیرد که با تعلل و فرصت سوزی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در آن جلسه به تعویق افتاد.

گفتنی است، بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در ساعت 11 صبح فردا(سه‌شنبه 16 آبان ماه) پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.