سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳۳ میلیارد ریال اعتبار به مشاغل خانگی شهرستان بانه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه گفت: امسال ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی این شهرستان  اختصاص یافته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حمید ساعدپناه رئیس  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه شامگاه یکشنبه در نخستین کارگروه اشتغال این شهرستان که در سالن فرمانداری بانه برگزار شد، گفت: بر اساس داده‌های آماری نرخ بیکاری در بانه 9/6 درصد بوده و کم‌ترین آمار بیکاری در استان کردستان مربوط به این شهرستان است.

وی افزود: علی‌رغم کم‌ترین نرخ بیکاری در بانه بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی در استان کردستان نیز مربوط به این شهرستان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه با بیان اینکه امسال 33 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی این شهرستان  اختصاص یافته است، تصریح کرد: این اعتبارات بین ادارات متولی و مرتبط با حوزه مشاغل خانگی همچون اداره کار، میراث فرهنگی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و فنی‌وحرفه‌ای توزیع می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح اشتغال فراگیر در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال در همین راستا 6 هزار میلیارد و 424 میلیون ریال اعتبار به استان کردستان تخصیص یافته است.

وی اظهارداشت: میزان برخورداری سرمایه‌گذاران از یارانه تسهیلات در مناطق محروم و مرزی مانند شهرستان بانه 5 درصد نسبت به سایر نقاط کشور و استان بیشتر است.

انتهای پیام/ د م

اجرای طرح اشتغال فراگیر در این بانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.