سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تعامل با روحانیت، در پروژه‌های فرهنگی هنری وزارت ارشاد اسلامی

مشاور امور روحانیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان تعامل و نظارت جامعه، روحانیت بر پروژه‌های فرهنگی، هنری، از سرفصل‌های آیین نامه این حوزه در وزارت ارشاد اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا حشمتی مشاور امور روحانیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص برنامه‌های راهبردی در حوزه تعامل و همکاری روحانیت با جامعه فرهنگی، هنری گفت: با توجه به بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری به دنبال آن هستیم که درحوزه دین کار‌های برجسته‌ای را از قبیل، تعامل بیشتر روحانیت، اساتید تهران و حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه و جماعت در راستای تسهیل کردن امور دینی، در وزارتخانه انجام بدهیم.
 
وی با بیان اینکه در چند روز آینده سندی تنظیم شده، پیرامون آیین نامه و طرح‌های این حوزه، در دو بخش به دست آقای صالحی وزیر ارشاد اسلامی خواهد رسید، اظهار داشت: تعامل و همکاری بیشتر روحانیون از جمله سرفصل‌هایی است که برای انجام امور وزارت ارشاد اسلامی در پروژه‌های فرهنگی، هنری از آن استفاده خواهیم کرد.
 
معاون اسبق معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: دغدغه و توقع ما از حوزه دین است، تا اگر قرار باشد، کاری را انجام بدهیم، باید از تخصص و دانش آن استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به همراهی روحانیت در حوزه فرهنگ و هنر و استفاده از دانش آنان در این زمینه، یادآور شد: در نظر داریم تا از دانش و تخصص روحانیون در پروژه‌های سینمایی و یا رویداد‌های فرهنگی، هنری استفاده کنیم، تا بر فعالیت‌ها و انجام امور تبیین و نظارت داشته باشند.
 
حجت الاسلام حشمتی در پایان عنوان کرد: در جلسه‌هایی که تشکیل خواهد شد، سفارشی برای تولید محصولات فرهنگی، هنری و قرآنی خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.