حجت‌ السلام و المسلمین حشمتی گفت: تا به امروز اگر تخلفی بوده ناظران ما گزارش دادند و با آن ها برخورد شده است.

حجت‌ السلام و المسلمین محمدرضا حشمتی رییس بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن کریم، در حاشیه اختتامیه این دوره از رویداد قرآنی پیرامون ارزیابی بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن، در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: در این دوره همدلی و هم افزایی نهادهای قرآنی، موسسات و وزارت خانه ها به خوبی شکل گرفته و در ادامه می توان به پررنگ بودن جلوه‌ هنری نمایشگاه نسبت به سایر ادوار گذشته اشاره کرد که امسال متفاوت تر از سالهای پیشین اجرا شده است.
 
وی به همکاری قوی رسانه ها در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن کریم اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط مثبت این دوره از نمایشگاه هم افزایی و همکار​ی رسانه ها بوده و شرکت فعالی داشته است و گاهی اوقات ما شاهد حضور ۱۰ رسانه بودیم.
 
رییس سی و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن کریم ادامه​ داد: یکی دیگر از آنچه در نمایشگاه قابل حرف بود، حضور کمیته هنری، بخش های آن و همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است که باید محتوا تولید می کردیم.
 
وی پیرامون نقاط ضعف این رویداد قرآنی اظهار داشت: برای اینکه رویدادی به حد کمال برسد باید تمام جنبه‌های آن را مورد بررسی قرار بدهیم.
 
حجت السلام والمسلمین حشمتی در پایان درباره چاپ و فروش قرآن های بدون مجوز گفت: تا به امروز اگر تخلفی بوده ناظران ما گزارش دادند و با آن ها برخورد شده است، اما درخصوص قرآن های بدون مجوز سازمان تبلیغات باید با آنها برخورد کند و من می توانم پیرامون چاپ و ایرادات با اطمینان بگویم که قرآن ها هیچ اشکالی ندارند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار