سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس:

طاهری با مشکل قانون بازنشستگان مواجه شده است

جعفر کاشانی گفت: طاهری با مشکل قانون بازنشستگان مواجه شده است که با حمایت وزیر ورزش این مشکل برطرف می‌شود.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: من به همراه حاج بیگی امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتیم و در مورد مسائل باشگاه پرسپولیس با سلطانی فر صحبت کردیم. 

گرشاسبی سرپرست موقت باشگاه شده است 

او ادامه داد: طاهری برای حضور در مراسم اربعین به کربلا رفته است و گرشاسبی در غیاب طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند.

کاشانی درباره اینکه گفته می شود طاهری با حامی مالی سابق اختلاف دارد، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و قانون بازنشستگان باعث شده که طاهری با مشکل مواجه شود. البته مشکل طاهری با حمایت وزیر ورزش و جوانان حل می شود. 

وزیر ورزش و جوانان پیگیر مشکلات مالی باشگاه است 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین فرصت برای پرداخت بدهی‌ها بیان کرد: طاهری قبل از سفر به کربلا کار‌های باشگاه را انجام داد و گرشاسبی هم پیگیر بدهی‌ها است تا مشکلی برای باشگاه پرسپولیس به وجود نیاید. همچنین وزیر ورزش و جوانان هم پیگیر مشکلات مالی است و توجه خاصی به حل مشکلات دارد. سلطانی فر به مسائل پیشکسوتان اشراف کامل دارد و قصد دارد به ورزش کشور سر و سامان بدهد.  

طاهری به خوبی باشگاه را مدیریت کرده است 

او درباره عملکرد طاهری در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: طاهری مصوبات هیئت مدیره به صورت کامل اجرا کرده است و باشگاه پرسپولیس در سال های گذشته در چارچوب قوانین اداره نمی شد اما او توانسته به خوبی باشگاه را مدیریت کند و نظم و انضباط در باشگاه ایجاد کند. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس با حمایت وزیر ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذار شود تا مشکلاتش برطرف شود. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پرسپولیسی٨
۲۰:۲۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
بی جهت تیم را به حاشیه نبرین