سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی مهمترین مطالبه مردم اردبیل

در حال حاضر مهمترین مطالبه مردم در حوزه سلامت استان اردبیل احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قدرت اخوان‌اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امروز در نشست با استاندار اردبیل اظهار داشت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم عملکرد دانشگاه را در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی ارتقا دهیم که برای این امر لازم است تا بیمارستان یک هزار تختخوابی در اردبیل احداث شود.

وی گفت: با وجود تمامی تلاش‌های مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در راستای ارتقای سلامت مردم استان و با وجود اقدامات شایان توجه در طرح تحول نظام سلامت که منجر به ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان‌ها و بهبود کیفی خدمات درمانی شده ولی وضعیت فیزیکی بیمارستان‌های استان اردبیل مستهلک بوده و جوابگوی خیل عظیم مراجعان به مراکز درمانی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی جنرال یکی از مهمترین مطالبات مردم و دانشگاه از دولت است که با تحقق این امر بسیاری از مشکلات درمانی مردم و بیمارستان‌های دانشگاه برطرف می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

اخوان‌اکبری افزود: در این نشست موضوع ایجاد دهکده سلامت و آبدرمانی در سرعین و موضوع گردشگری سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که با تصمیمات و رایزنی‌هایی که انجام شد امیدواریم بتوانیم اقدامات عملی گسترده‌ای در این حوزه را در استان شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر حمایت‌های استاندار اردبیل در راستای تحقق مطالبات مردمی در حوزه سلامت بیان کرد: تامین سلامت مردم اولویت اصلی در اردبیل بوده که در این حوزه اقدامات لازم را انجام می دهیم و برای ارتقای خدمات در این حوزه انتظار می‌رود نهادهای مختلف همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

تامین سلامت مردم اولویت اصلی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.