سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط مرزداران هنگ مرزی زابل:

کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر در مرزهای شمال سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی شهرستان زابل گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی در عملیاتی موفق به کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در مرز‌های زابل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا علی احمدی  فرمانده هنگ مرزی شهرستان زابل افزود:  پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک ایران، مرزداران هنگ مرزی زابل اقدام به کمین برای دستگیری این افراد کردند.

سرهنگ علی احمدی بیان کرد: پس از انجام کمین توسط مرزداران زابل، قاچاقچیان که قصد ورود به خاک ایران را داشتند با هوشیاری ماموران هنگ مرزی غافلگیر شدند.

فرمانده هنگ مرزی زابل افزود: قاچاقچیان زمانی که واکنش به موقع مرزداران را دیدند پس از ساعتی درگیری، علاوه بر برجاگذاشتن محموله با استفاده از تاریکی شب و شرایط جوی از محل فرار کردند.

وی با بیان اینکه در پاکسازی از محل، پس از فرار قاچاقچیان ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرزی با کشور‌های افغانستان و پاکستان یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود مواد مخدر به کشور به شمار می‌رود.

علی احمدی افزود: اعتیاد به مواد مخدر آسیب‌های جبران ناپذیری بر روح و جسم افراد وارد می‌کند به طوری که تاکنون جوانان بسیاری با ابتلا به این معضل خانمانسوز همه چیز خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ع

کشف  تریاک  در زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.