سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج):

شعار 13 آبان و اربعین حسینی«هیهات منا‌الذله» است

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت:13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ایام اربعین حسینی یک شعار دارد و آن شعار مهم« هیهات من‌الذله» است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناصر بهرامی  با اشاره به پیام راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: پیام مهم راهپیمایی امروز با توجه به یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران حفظ وحدت و ادامه روحیه استکبارستیزی ملت ایران و سایر ملت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه بین حق و باطل تا وقتی استکبار هست، وجود دارد، افزود: ملت‌های مستضعف جهان امروز چشم امیدشان به ایران اسلامی است و ملت ایران یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا» را که سرمدار استکبار است فریاد خواهند زد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تقارن ایام اربعین حسینی و یوم‌الله 13 آبان تأکید کرد: 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ایام اربعین حسینی یک شعار دارد و آن شعار مهم« هیهات من‌الذله» است.

بهرامی تصریح کرد: دشمنان اباعبدالله(ع) در روز عاشورا می‌خواستند جبهه حق را تضعیف کنند و بر جبهه حق تسلط یابند اما سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) هیچگاه زیر بار سلطه استکبار و یزیدیان نرفت و شعار ما نیز با پیروی از حضرت اباعبدالله(ع) در مراسم امروز و  در مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی «هیهات من‌الذله» است.

وی عنوان کرد: بر اساس قاعده قرآنی نفی سبیل که خداوند متعال راه نفوذ و تسلط کفار بر مسلمانان را باز نگذاشته و هر گونه راه تسلط کافران بر مسلمانان بسته است، جامعه اسلامی ما نیز هیچ‌گاه زیر بار سلطه نخواهد رفت و با وحدت، مردم ما نشان خواهند داد که هرگز زیر بار ظلم نمی‌روند.

 

انتهای پیام/م

 

حفظ وحدت و ادامه روحیه استکبارستیزی پیام مهم راهپیمایی امروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.