راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور، در نصف‌جهان برگزار شده و حضور پرشور نسل سوم و چهارم انقلاب در کنار بزرگترها به چشم می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور، در نصف‌جهان در آستانه برگزاری است و حضور پرشور نسل سوم و چهارم انقلاب در کنار بزرگترها به چشم می‌خورد.
موسیقی اجرا شده توسط گروه رزم نواز و اهتزاز پرچم‌ها و پلاکارد فضای برنامه را حماسی کرده است.
قرائت قرآن آغاز می‌شود که این حرکت هم عطر حضور خدا بگیرد و نیت‌ها را خدایی کند و هم شور انقلابی را دو چندان کند؛ «واعدوالهم ماستطعتم من قوة و من رباط الخیل»، مردم انقلابی اصفهان عزم آمادگی و حضور کرده‌اند و تلاش در ثبت و ضبط لحظاتی باشکوه دارند.
شعارهای مرگ بر آمریکا، ۱۳ آبان همیشه برپاست یادآور نابودی آمریکاست، ملت ما از دشمن واهمه‌ای ندارد جز مرگ بر آمریکا زمزمه‌ای ندارد، ما دانش آموزان نسل چهارم هم به آمریکا بی اعتماد هستیم، ما همه حسین فهمیده هستیم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ام الفساد قرن ما آمریکا آمریکا/ حامی صهیونیستها آمریکا آمریکا از شعارهایی است که در میان جمعیت به گوش می‌رسد.
نواختن سرود ملی و سرود زیبای وطنم حال و هوای حماسی به مراسم داده است
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و معاونانش نیز در این مراسم حضور دارند.
سرودی با محوریت مرگ بر آمریکا، توسط دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی شهید احسانی اجرا شد.
بیانیه دانش‌آموزان (تشکل‌های دانش‎آموزی اصفهان) در راهپیمایی 13 آبان قرائت شد. در این بیانیه پس از سلام بر امام حسین(ع)، بر مواردی از جمله ۱۳ آبان تا همیشه تاریخ جاودان خواهد ماند، دانش‌آموزان هم‌نوا با آحاد مردم طنین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد، تبعیت از رهبری، دانش‌آموزان چشمان بینای وطن هستند و در مقابل مستکبران می‌ایستند، پرسشگری حق دانش‌آموزان است و مسؤولان باید پاسخگو باشند، درخواست پیگیری عمل به توافق هسته‌ای از سوی کشورهای ۵+۱، خودباوری و مشارکت همه جانبه در پیشرفت کشور تأکید شده است و بیانیه با دعای «اللهم عجل لولیک الفرج» به پایان می‌رسد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار