سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهینه سازی 131 هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

از آغاز سال 96 تا کنون 131 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف برق در استان سمنان احداث و اصلاح شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه طرح های مورد نظر به منظور تامین برق مشترکان استان سمنان به انجام رسیده است گفت : در همین راستا 75 هزار متر شبکه دایر و 56 هزار متر خطوط برق رسانی بهسازی شده است.


وی با اشاره به این که از شروع سال 96 تا به حال، 101 ایستگاه هوایی توزیع برق نصب شده است افزود : طرح بهینه سازی 61 دستگاه پست های هوایی و زمینی توسط واحدهای اجرایی این شرکت اجرایی گردیده است .


حسینی نژاد با عنوان این که عملیات برقراری یک هزار و 363 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان به اجرا درآمده، اضافه کرد: طرح بهسازی دوهزار و 10 عدد چراغ روشنایی، از دیگر اقدامات این شرکت در عرصه خدمت رسانی است .

 

وی با ابراز این که سه هزار و 820 مشترک جدید جذب این شرکت شده تصریح کرد : هم اینک شمار مشترکان برق در استان سمنان بالغ بر 363 هزار مشترک است .


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: برای بهره برداری از طرح های ذکر شده، مبلغ 73 میلیارد و 139 میلیون ریال سرمایه گذاری گردیده است .


انتهای پیام / ه


نصب 101 ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.