سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش دو میلیون و ۷۴۰ هزار لیتر سوخت در جایگاه بین‌المللی بیله‌سوار

در هفت ماه گذشته امسال مقدار فروش جایگاه مرزی بیله‌سوار به دو میلیون و ۷۴۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحجت مدنی مدیر شرکت نفت منقطه‌ اردبیل امروز در بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: در هفت ماه گذشته امسال  مقدار فروش جایگاه مرزی اعم از فروش در باک و فروش از تلمبه این جایگاه دو میلیون و 740 هزار لیتر بوده که به طور متوسط روزانه 12 هزار و 700 لیتر فروش داشته است.

وی بیان کرد: تردد 18 هزار و 400 خودرو های سبک و سنگین در این جایگاه در این مدت  به ثبت رسیده که از این تعداد هفت هزار خودور ایرانی و 11 هزار و 400 خودرو خارجی بوده است که از خدمات ارائه شده در این جایگاه مرزی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر شرکت نفت منقطه‌ اردبیل تصریح کرد: مقدار فروش بنزین در باک خودروها 280 هزار لیتر و مقدار فروش نفتگاز در باک خودروها دو میلیون و 360 هزار لیتر  و فروش از تلمبه 100 هزار لیتر در این مدت بوده است.

مدنی افزود: این مقدار فروش در سایه تلاش 13 هزار نفر ساعت از همکاران منطقه اردبیل است که از ابتدای سال به صورت 21 اکیپ پنج نفره در این جایگاه حاضر بوده که در صیانت از منابع ملی کشور کرده‌اند که این تلاش‌ها و زحمات شایسته قدردانی است.

مدیر شرکت نفت منقطه‌ اردبیل گفت: مقدار مواد نفتی مشکوفه در این جایگاه در این بازه زمانی  مقدار پنج هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته و با کنترل جدی و تلاش کارکنان منطقه اردبیل این مقدار با کاهش چشمگیری  روبه‌رو بوده است. 

 

انتهای پیام/ع

کاهش مقدار مواد نفتی مکشوفه در جایگاه مرزی بیله سوار

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.